Dynasig - špičková řešení pro signalizaci

Česky English Deutsch

Vítejte na stránkách Dynasig, spol. s r.o.

Špičková řešení pro dopravní signalizaci

Home > Produkty a služby > Výstražná světla > Sady výstražných světel > Světelná souprava LS10 (paralelní)

Světelná souprava LS10 (paralelní)

Souprava LS10 sestává z deseti výstražných světel LED200 s kabely o délce 10, 20, 30, 40, 50 metrů, řídicí jednotky HC1 a uzamykatelného plastového zásobníku na akumulátor 12V/180Ah.

Elektronická mikroprocesorová řídicí jednotka HC1 umožňuje připojení 1 až 10 světel. Jednotka se dodává ve dvou provedeních: HC1S-U pro napájení ze sítě 230V či akumulátoru a HC1B-U pro napájení z akumulátoru. Při vypojení ze sítě nebo při výpadku proudu přepíná jednotka HC1S-U automaticky. Při napájení ze sítě provádí jednotka stabilizaci výstupního výkonu, čímž eliminuje přetěžování LED diod a s ním spojenou ztrátu životnosti.

Jednotka HC1 automaticky rozpoznává počet fungujících světel a podle toho upraví průběh signálního programu bez zásahu obsluhy. Řídicí jednotka umožňuje nastavení 6 signálních programů a přepínání mezi celodenním a nočním provozem. Všechny parametry se v řídicí jednotce zálohují, takže se po opětovném zapnutí automaticky obnoví původní režim bez nutnosti nového programování. (Současně také umožňuje nastavení programu ještě před příjezdem na pracoviště.)

Jednotka monitoruje napájení a v případě poklesu napětí pod 10,4V automaticky ukončí činnost návěstidel, aby nedošlo k nevratnému poškození akumulátoru. Systém je vybaven detektorem okolního osvětlení, díky čemuž dokáže přizpůsobit intenzitu jasu aktuálním podmínkám – předchází tak nebezpečí oslnění řidičů, až o 30% snižuje spotřebu energie a prodlužuje životnost žárovek až o 40%. V noci se automaticky zapíná tzv. pilotní světlo, usnadňující prostorovou orientaci projíždějících řidičů.

V případě označování rozsáhlejších pracovních míst lze propojit více řídicích jednotek HC1 a synchronizovat tak činnost až 30 světel.

Souprava výstražných světel LS10 odpovídá požadavkům harmonizovaných norem ČSN EN 50923 a ČSN EN 12352 i technickým podmínkám TP 66.

  • Mikroprocesorová řídicí jednotka - vysoká spolehlivost a hospodárnost provozu, autodiagnostika
  • Hermetizovaná řídicí jednotka - vysoká odolnost proti prachu a agresivním výparům akumulátoru
  • Automatická korekce rychlosti cyklu - zachování subjektivního vjemu řidiče při různém počtu připojených výstražných světel
  • Výkonové spínače s rychlou elektronickou pojistkou - odolnost proti zkratu na kabeláži světel
  • Napájení ze sítě 220V/50Hz se záložním akumulátorem (pouze u jednotky HC1S), nebo z 12V akumulátoru
  • Paměť uživatelem nastavených parametrů i po úplném výpadku napájení
  • LC systém - úspora až 30% energie a prodloužená životnost žárovek
  • Proporcionální redukce svítivosti - zamezení oslnění řidičů při setmění
  • Monitorování napájecího zdroje - ochrana akumulátoru vypnutím zařízení
  • Možnost nastavení celodenního či nočního režimu
  • 6 signálních programů
  • Paměť uživatelem nastavených parametrů i po úplném výpadku napájení
  • Návěstidla D180 třídy L8H z mechanicky odolného recyklovatelného plastu s nízkou hmotností
  • Polykarbonátové nerozbitné filtry světel - konstrukce bez šroubů s klíčovanou polohou optického rastru zajišťuje ochranu před vlhkostí a povětrnostními podmínkami
  • Snadná výměna žárovky - bez demontáže světla a rizika znečistění paraboly

Součástí dodávky: 10x výstražné světlo LED200H s kabelem, řídicí jednotka HC1, volitelně uzamykatelný kovový zásobník na akumulátor a výstražná světla.

Dále volitelně: akumulátor 12V/180Ah, plastové směrovací desky (Z4) s podstavci,  kabely, samostatná výstražná světla.

Obsahuje souprava výstražných světel LS10 funkce, které nejste schopni využít? Třeba Vás zaujmou cenově výhodnější synchronizované sady světel typu SLS.